Postupy pro poskytování první pomoci, zjišťování vitálních funkcí, kardiopulmunární resuscitace, automatizovaný externí defibrilátor, prostředky pro poskytování první pomoci.
Určeno pro:
Je určen pro zaměstnance, kteří byly pověřeni zajišťováním poskytování první pomoci na pracovišti, ale i mimo ně.
Legislativní vazba a periodicita opakování:
Školení je pro všechny zaměstnavatele povinné na základě ustanoveními zákoníku práce o zajištění poskytování první pomoci. Doporučená periodicita je nejdéle 3 roky.
Doklady:
Zaměstnavatel obdrží tematické plány a časové rozvrhy školení, prezenční listiny a testy vyplněné jeho zaměstnanci s osvědčením o absolvování školení.
Účast na kurzu
Odborný kurz bude probíhat prostřednictvím internetového webináře, realizovaným službou WHEREBY, prostým odkazem bez nutnosti instalace jakýchkoli aplikací a má nejnižší nároky na internetové připojení. která nejlépe běží ve webovém prohlížeči Google Chrome a spolehlivě běží také na prohlížečích Opera a Firefox.
Pro účel testu spojení jsme pro Vás připravili testovací místnost, kde si můžete spojení naší služby s počítačem, z kterého budete kurz sledovat, sami otestovat.
Pokud je Vaše připojení chráněno firemním firewallem s blokováním domén nebo pokud při testovacím připojení zaznamenáte jakýkoli problém (neuvidíte své video z kamery nebo nebude funkční ukazatel používání mikrofonu u druhé ikony zleva v dolní ovládací části obrazovky), domluví se s Vámi naše asistentka na termínu společného testu spojení přímo ve virtuální školicí místnosti, kde bude kurz probíhat a společně bychom odstranili případné technické potíže při testu spojení s počítačem, na kterém bude výklad sledován tak, aby v den kurzu vše proběhlo hladce.
Doporučujeme počítač s webkamerou a dostatečným připojením k internetu, přičemž minimální rychlost připojení (příjem i odesílání dat) je 2.0 Mbps.
Úhrada kurzu
Cena kurzu 6.900,- Kč bez DPH, 8.349,- Kč včetně DPH.
Bezhotovostně se splatností 8 dní před termínem kurzu, pokud nebude dohodnuto jinak.
Na základě zálohové faktury, po jejímž uhrazení bude obratem vystavena řádná faktura.
STORNO poplatek je, po přijetí platby zálohové faktury a vystavení řádné faktury, 20% z ceny kurzu.
Služby nad rámec kurzu
Evidenční list nového dodavatele – v případě potřeby vyplnění veřejně dostupných údajů do interního formuláře zaměstnavatele, bude za tento úkon účtován poplatek v minimální výši 500,- Kč bez DPH podle složitosti vyplnění.
Podklady pro dotace ke vzdělávacím akcím – požadavek je nutné uvést před konáním kurzu pro zajištění záznamu z kurzu, který je pro dotace EU požadován. Tuto službu poskytujeme v minimální ceně 2000,- Kč bez DPH podle složitosti vyplnění dokladů ke konkrétnímu dotačnímu titulu.
Úprava údajů na osvědčení vystaveném dle závazné přihlášky bude zpoplatněna administrativním poplatkem ve výši 1000,- Kč bez DPH.
PŘIHLÁŠKA NA KURZ
Nabízené služby
Odborné stanovisko
Písemné stanovisko soudního znalce ve Vaší věci.
Čas strávený odpovědí na jednoduché otázky od 30 minut.