Primární zaměření je pro inspekční techniky, provádějící pravidelné kontroly technického stavu, nicméně užitečný je pro všechny výrobce, dodavatele, manažery skladů, skladníky, odborně způsobilé osoby v prevenci rizik a další uživatele regálů a regálových systémů.
Prokazatelné splnění povinnosti zaměstnavatele nebo objednatele, ve smyslu §103, odstavce 2, zákona č. 262/2006 Sb., v platném znění, Zákoníku práce, pro poskytnutí pokynů a odborného školení při pověření zaměstnance specifickým pracovním úkonem a pro doložení řádné kvalifikace pro kontroly technického stavu regálu inspekcí inspekčních techniků.
Pro provozovatele regálů je, na základě zkušenností s řešením problematiky provozu regálů, preferována varianta zavedení systematiky výchozí inspekcí a záznamníkem pro provádění kontrol technického stavu regálů inspekcí dle ČSN EN 15 635 námi, jakožto odborníky v dané oblasti a dále proškolení vlastních zaměstnanců k provádění následných periodických úkonů odborně způsobilým personálem ve smyslu zákoníku práce.
Účastník získá:
Znalosti k průvodní dokumentaci výrobců regálů ve smyslu ČSN EN 15 512, včetně destruktivních zkoušek na základě statických výpočtů a teorie k jejich provádění.
Znalosti nutné ke specifikaci důležitých údajů pro dodavatele skladovacího zařízení ve smyslu ČSN EN 15 629.
Znalosti, se kterými může bez vynaložení dalších finančních nákladů provádět vlastními silami zaměření regálů před jejich uvedením do provozu ve smyslu ČSN EN 15 620 včetně zkušenností z praxe.
Znalosti, se kterými může bez vynaložení dalších finančních nákladů provádět vlastními silami roční kontrolu technického stavu regálů inspekcí nebo provádět zátěžové zkoušky při provozu, včetně vyhotovení průkazné provozní dokumentace ve smyslu §2, NV č. 378/2001 Sb., podle minimální normové hodnoty ČSN EN 15 635.
Osvědčení osoby odpovědné za bezpečnost skladovacích zařízení (PRSES) pro provádění inspekcí regálů ve smyslu ČSN EN 15 635 s platností 2 roky.
Bezplatné poradenství soudním znalcem v délce ½ roku od dne konání kurzu, posouzení vlastní vypracované dokumentace a odborné vedení při jejím začlenění do souladu s legislativním a normovým minimem.
10:30 – provádění montáží regálů, třídy užívání regálů
11:30 – provozní dokumentace regálů, provádění pravidelných kontrol a zátěžových zkoušek pro provozu
13:30 – diskuse, zkušennosti z praxe soudního znalce, dotazy posluchačů
14:00 – předpokládané ukončení kurzu
Nutné informace pro vystavení osvědčení:
Název a sídlo zaměstnavatele
Pracoviště (pobočka) zaměstnavatele
Oddělení nebo úsek
Jméno a příjmení účastníka, tituly
Pracovní pozice účastníka
Další údaje, které bude objednatel u účastníka kurzu požadovat
Účast na kurzu
Odborný kurz bude probíhat prostřednictvím internetového webináře, realizovaným službou WHEREBY, prostým odkazem bez nutnosti instalace jakýchkoli aplikací a má nejnižší nároky na internetové připojení. která nejlépe běží ve webovém prohlížeči Google Chrome a spolehlivě běží také na prohlížečích Opera a Firefox.
Pro účel testu spojení jsme pro Vás připravili testovací místnost, kde si můžete spojení naší služby s počítačem, z kterého budete kurz sledovat, sami otestovat.
Pokud je Vaše připojení chráněno firemním firewallem s blokováním domén nebo pokud při testovacím připojení zaznamenáte jakýkoli problém (neuvidíte své video z kamery nebo nebude funkční ukazatel používání mikrofonu u druhé ikony zleva v dolní ovládací části obrazovky), domluví se s Vámi naše asistentka na termínu společného testu spojení přímo ve virtuální školicí místnosti, kde bude kurz probíhat a společně bychom odstranili případné technické potíže při testu spojení s počítačem, na kterém bude výklad sledován tak, aby v den kurzu vše proběhlo hladce.
Doporučujeme počítač s webkamerou a dostatečným připojením k internetu, přičemž minimální rychlost připojení (příjem i odesílání dat) je 2.0 Mbps.
Úhrada kurzu
Cena kurzu 6.900,- Kč bez DPH, 8.349,- Kč včetně DPH.
Bezhotovostně se splatností 8 dní před termínem kurzu, pokud nebude dohodnuto jinak.
Na základě zálohové faktury, po jejímž uhrazení bude obratem vystavena řádná faktura.
STORNO poplatek je, po přijetí platby zálohové faktury a vystavení řádné faktury, 20% z ceny kurzu.
Služby nad rámec kurzu
Evidenční list nového dodavatele – v případě potřeby vyplnění veřejně dostupných údajů do interního formuláře zaměstnavatele, bude za tento úkon účtován poplatek v minimální výši 500,- Kč bez DPH podle složitosti vyplnění.
Podklady pro dotace ke vzdělávacím akcím – požadavek je nutné uvést před konáním kurzu pro zajištění záznamu z kurzu, který je pro dotace EU požadován. Tuto službu poskytujeme v minimální ceně 2000,- Kč bez DPH podle složitosti vyplnění dokladů ke konkrétnímu dotačnímu titulu.
Úprava údajů na osvědčení vystaveném dle závazné přihlášky bude zpoplatněna administrativním poplatkem ve výši 1000,- Kč bez DPH.
PŘIHLÁŠKA NA KURZ
Nabízené služby
Odborné stanovisko
Písemné stanovisko soudního znalce ve Vaší věci.
Čas strávený odpovědí na jednoduché otázky od 30 minut.